Štítky

neděle 7. října 2012

TŘÍPKY Z NAŠEHO OBÝVÁČKU

zdravím do upršeného dne, ale nám to nevadí, jsme pořád nemocní a aspoň nás to neláká ven. Od rána u nás svítí svíčky, já si ladím a zrášluju a uklízím byteček. Hraju si s drátkama, věnečkuju, srdíčkuju, omotávám břečťan a hrozně mě to baví. V pátek jsem dostala nádherný dárek, jen tak od maminky "úžasný polštářek". Nemohu se na něj vynadívat a náramně mu to u nás sluší. Tak já jdu pokračovat v dolaďování :-))



tak to je on mého srdce šampión :-)) je dokonalý



nutně jsem potřebovala úložný prostor na ty svoje bavlnky a ejhle, že mě to nenapadlo dřív "lavice se šikla" a hned je uklizeno, nikde se mě neválí bavlnky,háčky a vše je krásně schované. Tak já už doopravdy jdu něco dělat. Páááá a děkuji za návštěvu a doufám, že se Vám u nás bude líbit.





9 komentářů:

  1. Krásné a sladké a hezounky uklizené!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko mooooooooc děkujíííííí, no to uklizené je jen chvíli, jen co raubíř vysype krabie s autíčkama, další s dinosaurama, tak je po uklizeném a načančaném obýváku .-)) krásný den Verča

      Vymazat
  2. Verčo - snad nevadí to tykání ;-), líbí se mi u tebe natolik, že jsem si bez tvého dovolení uložila tvůj odkaz k sobě do oblíbených. Moc ráda se sem vracím, líbí se mi, jak si byteček zkrášluješ a jak jsi nesmírně tvůrčí. :-) Šiješ krásné panenky, zvířátka, andělky . .prostě všechno! Na první pohled jsem se do tvé tvorby zamilovala. :-)
    Je tu nádherně útulno. :-)
    Přeji příjemnou neděli, aby vás bacily co nejrychleji opustily (i mne trápí). A těším se na další tvoření. :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárinko tvůj komentík mě nesmírně potěšil a zahřál u srdíčka. Moc si toho vážím a tykaní a přidání do oblíbených mě potěšilo opravdu. Jsem moc ráda, že se ti u nás a má tvorba líbí. Děkuji ti nastotícíkrát a přeji taktéž brzké uzdravení páááá Verča

      Vymazat
  3. Líbí se mi u vás,i když jen virtuálně, moc. Krásně nazdobené to doma máte.

    Pěknou neděli
    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko moc děkuji, snaží se pořád něco vymýšlet a vytvářet. Prostě jsem romantik tělem i duší a taky to tak u nás vypadá :-)) krásný den i Vám Verča

      Vymazat
  4. Pekne,jako v takovem malem budoarku me to pripada,utulne,jsi asi velka romanticka.

    OdpovědětVymazat
  5. Kači moc děkuji a máte pravdu miluju romantiku :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Verunko--krása moc se mě návštěva u Tebe líbila.Máš doma krásně útulno :o) Martina

    OdpovědětVymazat