Štítky

čtvrtek 4. října 2012

DRÁTEK,HÁČEK,JEHLA

Tak konečně slibené fotečky včerejšího a dnešního tvořeníčka. Moc děkuji Haničce (u Metudky)za super nápad a její nádherné drátkování, kde mě byla nesmírnou inspirací a já hned musela vyzkoušet. Teda děvčata,ale řeknu Vám, to drátkování je pěkná makačka a nic jednoduchého. Má rovné nádherné tvary, já křivotinu,ale i tak jsem spokojená, že jsem zas vyzkoušela opět něco nového a hrozně mě to baví. Takže snaha byla a bude, prsty sice necítím,ale pocit spokojenosti bolest přehluší. Krásný večer a snad se Vám to trošku bude líbit. pááá a Haničko velké díky, jsi velká šikulka













6 komentářů:

  1. To je krása-náhodou jsi šikulka a jde ti to moc dobře:-)Hezký den a víkend!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mišinko moc ti děkuji,je to super relax. I tobě krásný víkendík páááá Verča

      Vymazat
  2. Je to nádherné, moc se ti drátkování povedlo. Chybičky nevidím žádné.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jejkuj Andy, tak to mo moc děkuji,ale chybičky spíš chyby tam jsou,ale i tak jsem moc spokojená. krásný večer Verča

      Vymazat
  3. Krása moc se Ti to povedlo.Zrovna včera jsem na tyto srdéčka koukala na MMB :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc moc děkuji, mám to inspiraci z MMB a jsem nadšená. Krásný večer Verča

      Vymazat