Štítky

úterý 2. října 2012

PANÍ SKŘÍTKOVÁ

Tak i mě dnes pohltila tvořivá na Vánoce, paní skříková je pěkná baculka, s dlouhýma copama a pořádnýma ušiskama :-)) snad se Vám bude líbit. Ještě ji musíme ušít pořádný skřítčí chlapisko. Krásný podvečer všem a děkuji za návštěvu.







6 komentářů:

  1. Ona jest po prostu rewelacyjna. Gratuluję pomysłowości. Bardzo bardzo mi się podoba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anni moc děkuji, moc jste mě potěšila, snažím se pořád vymýšlet nové věcičky. \děkuji a přei krásný večer Verča

      Vymazat
  2. Jůůů nádhera-a oriinální,moc se těším na toho chlapa:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšinko moc moc děkuji, snažím se šít originální věcičky,pořád jsem přemýšlela nad nějakým skřítečkem a v noci,když jsem nemoha spát, tak mě blejskl hlavou a ráno se na něj hned vrhla. díky mám radost,že se líbí páááá Verča

      Vymazat
  3. Tak ta je spravna a strasne legracni,musela jsem se nad ni opravdu pousmat,krasny napad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači moc Vám děkuji za krásný komentík, moc jste mmě potěšila,byl to účel ušít něco prďáckýho. Však Vánoce mají být veselé,tak proč skřítka suchoše :-)) děkuji a krásný večer Verča

      Vymazat