Štítky

úterý 9. října 2012

PRO RADOST

tvoření jen tak mě baví, opět věšáčky, srdíčka a pytlíky na kolíčky. Venku brrr a doma nemoc, tak co, jen si tak hraju a tvořím. Nemáte holky nějakej nápad, čím se mám nadopovat,aby konečně ta chřipajzna odkráčela jinam, pořád se mě vrací, paraleny a dokonce i s mařenkou NIC, čajíčky bylinkový NIC, ovoce a vitamínky NIC, včera svařáček,tak po tom se mě trošku ulevilo,ale nevím, jestli už to nebyla opička :-)) ,takže uvítám každou radu :-)) krásný den všem a děkuji za návštěvu









10 komentářů:

  1. Chřipka je snad to nejhorší co může být!!!Zkusila jsi všechno co na mě vždy zabírá,takže nevím co poradit:-(A krásné fotečky!!!Ať se tě tedy brzy pustí!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšinko moc děkuji,halt to musím nějak vydržt a ona odcestuje :-)) měj krásný večer Verča

      Vymazat
  2. Mě doktorka radila - to ještě nevěděla, že jsem na něj alergická, abych si uvařila vodu, nastrouhala tak lžičku až dvě čerstvého zázvoru - svařila, pak přecedila přes sítko a dochutila medem - to opakovat a chřipka prý nemá šanci. Ale nevím, z vlastní zkušenosti to není, já jsem na med alergická, takže jsem nemohla vyzkoušet.
    No a v chřipkovém období je dobré se vyhýbat většímu kolektivu, jenže jak to mají udělat děti ve školkách a školách, že? ;-)

    Ta srdíčka mě oslovila, také se o nějaké pokusím, základ je drát, mám pravdu? A ten je obháčkovaný? :-) No a nebo ty věšáčky, tak to by mne zajímalo, jak ty se vyrábějí, jsou nádherný. :-) Všechno je krásné. :-)
    Přeji aby chřipka odezněla a už se nevracela. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě mě napadá se nechat očkovat proti chřipce, ale taťka očkovaný je a vždy nám domů přinese pořádnou chřipajznu, takže nevím nevím. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě,že to dcera donesla ze školy, pak to chytla já, pak melej a mě se to pořád vrací,ale na očkování nepůjdu, jsem proti těmto očkováním, podle mého si tělo musí vytvářet protilátky a nejsem poto zastáncem jakéhokoliv nepovinného očkování:-)) ale i tak moc děkuji,ale receptík určo vyzkouším, moc děkujííííí. jinak srdíčko je základ drátek a obháčkovaný a věšáčky taaky drátky a látečka,není to těžké jen z těch drátků mě bolí ruce a prstíky. Určo vyzkoušejte. krásný večer Verča

      Vymazat
  4. To je krásných věcí, nevím,na co koukat dřív. A recept od Šavrdy určitě zkus,ten by měl zabrat.Zázvor,med a citron je osvědčený recept.

    Hodně zdraví a bacily pryč!
    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko mmocinky děkuji, jsem moc ráda, že se tvořeníčko líbí a receptík určitě vyzkouším. mějte se krásnně a děkujíííí pááá a krásný večer Verča

      Vymazat
  5. Prostě tu mrchu vypotit :o) a tvořeníčko nádhera -nádhera-nádhera :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko krásný večer a moc děkuji, jenže vypotit, to se řekne, děti nemocné,takže to moc dobře nejde a popravdě to ani neumím :-))

      Vymazat