Štítky

pátek 14. září 2012

BUDÍČEK K MÉ LÁSCE ROSALI

tak jsem neodolala úžasné insipraci od šikulek a musela jej taky zkusit, byl to pro mě oříšek,ale snad se na první pokus aspoň trošku podařil. Je to můj první takovýto výtvor, vyšívání asi nebude moje silná stránka,ale líbí se mě a budu se celej večer plácat po rameni. Krásný nastávající víkend snad plný sluníčka pááá a děkuji za návštěvu Verča







8 komentářů:

  1. Je krásný a dokonale ladí!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. VERU KRÁSNĚ SE TI POVEDL, JSI ŠIKOVNÁ, PÁ PĚKNÝ VÍKEND MARCELA

    OdpovědětVymazat
  3. Je nadherny, krasne sa podaril, si velka sikulka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, zajímavé. Ale k čemu je to dobré?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer a děkuji, zajímávý je a není k ničemu, jen tak pro radost to je špatně????

      Vymazat