Štítky

pondělí 3. září 2012

ANGELÍNKY BALERÍNKY NA PŘÁNÍČKA

TÁÁÁÁK a první školní a školkový den za náma. U nás vše proběhlo naštěstí v pořádku. Celou noc jsem nemohla spát, ten můj mimísek jde poprvé do školičky. Ale zvládl to suprácky a já jsem už klidnější a vkládám pár kousků svého tvoření pro juknutí třebas u kávičky. Pááá všichni a děkuji za návštěvu Verča




























5 komentářů:

  1. Veroničko zas takový příval krásy-bože jsou tak úžasné-ta modrá je má top,zrovinka tuhle barvičku teď "žeru" :-))Majitelky se mají na co těšit!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Míšo a moc moc moc ti děkuji, snad malá princezná z ní bude mít radost :-)) díky a krásný večer pááá verča

      Vymazat
  2. Uwielbiam te Twoje myszki, są takie słodkie i kolorowe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer Ani a moc děkuji. Mám radost, že se moje mšky líbí. Díky pááá Verča

      Vymazat