Štítky

neděle 24. listopadu 2013

VÁNOČNÍ SKŘÍTEČKOVÁNÍ

Ten čas tak neskutečně letí a za měsíc je tu Ježíšek. Nevím kde mě hlava stojí, co všechno musím zvládnout....... napéct!!uff vždy mám tak 18 druhů cukroví, vygruntovat, vánočně vyzdobit a to musím ještě otuningovat naši sedajdu trošku zimě, koupit dárky(mám teprve 4), zabalit je, udělat domácí vaječňáček, pomoci vyudit masenko, udělat ještě spousty dobrot a asi 24. prosince padnu na .... bože už teď se mě z toho hlava točí, taky to tak máte holky, že padnete vyfluslé 24cátého do peřin a řeknete si a je po Vánocích :-)),ale i přesto vše se na ně moc těším. Miluji vůni Vánoc, rozzářených dětských očiček, nohy na stole, svařáček v ruce a koukání na pohádky, které člověk v mém věku, už zná nazpaměť.Tak já se jdu Vánočně ladit k šicímu stroji. Pááá a díky z návštěvuVaše Verča 








Žádné komentáře:

Okomentovat