Štítky

úterý 1. října 2013

SOFIA - NÁDECH VÁNOC







Tak konečně po dlouhé době, celé dopoledne sama. Miluju to ticho. V klídku jsem to doma u kávičky "poliskala" ( uklidila), v klídku uvařila,upekla buchtu, nafotila pro Vás novou panenku a teď si dávám zaslouženou siestu u druhé kávičky a hurá do šitíčka. Přeji Vám krásný slunečný den a nebojte Vánoce jsou ještě daleko, to jen má fantazie mě nedá a když se zrodí nápad, musím ho ihned zrealizovat :-)) mějte se a díky za Váš čas a návštěvu blogu

2 komentáře:

  1. Tvoje dielka sú prekrásne.Poznám ten pocit,keď človeka napĺňa radosť z niečoho,čo vytvoril vlastnými rukami.A poznám aj ten pocit,keď človek - vlastne žena potrebuje ticho domova,keď si vychutnáva každý kútik bytu,keď túži po tom aby všetci na chvíľu niekde odišli a nikto od nej nič nechcel.Aj u nás to tak bolo.Ale deti odrástli a odišli žiť si svoj život a odišiel aj môj milovaný manžel ale do nenavrátna a tak mám tej samoty až príliš veľa.Ráno vstanem,ranná očista ,raňajky....atď.a otvorím môj milovaný šijací stroj ,šijem,vymýšľam a mám z toho radosť ale chýba mi ten hluk v domácnosti.A tak ti prajem aby si ešte veľmi ,veľmi dlho túžila po tom vysnenom tichu a keď ho budeš mať,tak len na krátko.

    OdpovědětVymazat
  2. Cada trabajo tuyo me sorprende más. Este es fantástico.
    Besos

    OdpovědětVymazat