Štítky

čtvrtek 28. března 2013

VELIKONOČNÍ PERNÍČKOVÁNÍ

a učení trošku zdobit. Dalo mě to teda safra zabrat,ale strašně mě to bavilo, obdivuji, jak některé šikulky dokážou tu krajku vytvořit, něco úžasnýho a okouzlujícího,ale snad zas tak špatný nejsou na první takovéto zdobení a stejně se snědí :-))







22 komentářů:

  1. Moc obdivuji perníčky, jsou nádherné, dokonalé! Tohle já neumím a ani nezkouším, chybí mi na tohle trpělivost a zručnost praovat s titěrným matériálem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško moc děkuji vážím si vašich slovíček,ale určo vyzkoušejte není to tak hrozné, internet je jedna velká inspirace,jen se nebát. Krásné svátky přeji pááá Verča

      Vymazat
  2. Teda Veru, ty jedeš, perníčky jsou dokonalé, jsi opravdu veliká šikulka a není snad nic, co bys nezvládla. Hezké velikonoce přejem celé rodince
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko moc moc děkuji, jsi zlatíčko a víš co, je toho spousty co já neumím,ale miluju výzvy a toto byla,příště to půjde ještě líp, už vím jak na to trošku. I Vám všem krásné svátky a beruškám bohatou nadílku pááá Verča

      Vymazat
  3. Jéééé ty josu překrásné!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšinko moooc moooc děkuji a krásné svátky pááá Verča

      Vymazat
  4. Krásnéééé a nádhernééééé))))Přejí krásné svátky JARA)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páji moc moc děkuji i Vám krásné svátky pááá Verča

      Vymazat
  5. Verunko, jsou přímo k nakousnutí .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlatíčko děkuji ti moc, taky už jich je půlka snědená a to jsem si s nima hrála celej den :-)) krásný Velikonoce páá Verča

      Vymazat
  6. Sú nádherné, ja som sa chystala, ale už nestíham.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Em díky moc, já to musel ztihnout,jelikož malej perníčky miluje a slíbila jsem mu pečení :-)) krásné svátky pááá Verča

      Vymazat
  7. No pááni, tak nádherně nazdobené perníčky jsem už dlouho neviděla:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejkuj Aji moc děkuji, jsi mě potěšil božínku to snad ani né, jsou to takové hokusy pokusy,ale snažila jsem se a hrozně mě to bavilo. Krásné svátky přeji pááá Verča

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. moc děkuji Kati :-)) a krásné Velikonoce pááá Verča

      Vymazat
  9. Moc hezké zdobení a ta dobrota.Hezké prožití svátků jara Marťula

    OdpovědětVymazat
  10. To naozaj po prvýkrát? Ale veď vyzerajú úžasne. Pekné sviatočné dni praje Lenka.

    OdpovědětVymazat
  11. Tie perníčky obdivujem.Je to niečo neskutočné.Šikovné ručičky.TAk to by som nedokázala.

    OdpovědětVymazat
  12. Tie perníčky obdivujem.Je to niečo neskutočné.Šikovné ručičky.TAk to by som nedokázala.

    OdpovědětVymazat
  13. Tie perníčky obdivujem.Je to niečo neskutočné.Šikovné ručičky.TAk to by som nedokázala.

    OdpovědětVymazat