Štítky

pondělí 25. února 2013

SLADKÁ HOLČIČKA S KRÁLÍČKEM -CHARLOTTE

tak Vám představuji další moji srdcovku. Je sladká jak cukrová vata a opálená z dovolené. Tvořila jsem ji opět s velkou láskou. Pojmenovala jsem ji Charlotte a už teď vím, že zachvíli přibude další kráska. Krásný večer všem a děkuji za návštěvu. Pááá Verča









5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. moc děkuji Ameli, moc mě to těší ,krásný večer Verča

      Vymazat
  2. Tu miluji,ti chci-je dokonalá!!!Nelí má narozky v březni prosím Veroničko jsi na mimibazaru?Nebo někde:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalenko jsem všude .-)) máš tu i odkazy vpravo jak na MMb, tak na FCB, jukni a klidně písni zlatí. Jsem tu všude až do noci, šiji a šiji a šiji :-)) pááá

      Vymazat
  3. Verí, tak ta je překrásná! Ty její bačkorky, ta její čapka a ten králíček k ní, no to je něco! Nááádhera!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat