Štítky

čtvrtek 31. ledna 2013

SRDEČNÍ ZÁLEŽITOST - ANNE

je pro mne tato panenka. Tvořila jsem ji láskou a doufám, že to jde i poznat. Dala mě opravdu zabrat,ale jsem z ní nadšená.......prostě jsem se do ní zamilovala. Nezahálím a už tvořím další. Tak snad Vás potěším a bude se líbit i Vám. Přeji krásný večer všem páááá Verča








6 komentářů:

  1. Verunko, je nádherná .... nejvíce mě dostaly ty "ušaté botičky" ...... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko moooc děkuji,vážím si tvých slovíček,moc jsi mě potěšila. krásný den ti přeji páááá Verča

      Vymazat
  2. Verunko, moc moc se ti povedla!!! Ta je ze všech nej nej!!
    Simča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Siminko moooc děkuji,taky mě dala zabrat :-)) ale jsem z ní nadšená. krásný den ti přeji páá Verča

      Vymazat
  3. Dobrý večer Veru, na Váš blog jsem narazila náhodou a moc obdivuji Vaši práci.... andělky máte úžasné.... jednou si určitě udělám radost a nějakou si koupím:o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jejkuj moooc děkuji, moc mě to těší a dělá radost. budu ráda, když někdy písnete a já Vás budu moci potěšit. Kdykoliv na cokoliv písněte. Moc dík a přeji krásný den páááá Verča

      Vymazat