Štítky

neděle 2. prosince 2012

PRVNÍ POKUS V ŽIVOTĚ

a ne snad poslední. Chtěla jsem udělat radost našemu prckovi a snad až ji uvidí, si řeknu, že za ty nervy to stálo. Obdivuju všechny co je pečou, uff teda, moje nervy pracovaly, ale ustála jsem to a neletěla naštěstí oknem, ikdyž jednu chvíli, jsem ho měla už otevřené :-)),tak snad to až taková katastrofa ne a příště snad už půjde líp. Krásný první adventní večer všem a děkuji za návštěvu pááá holčičky







7 komentářů:

  1. Tak to je pohádka-je ndáherný,moc se ti povedl,smekám!!!!!!Krásný první advent!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhenáááá ... můj první pokus by takhle skvěle 100% nevypadal.
    Krásný advent ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verí!
    No to je nádhera! Úplná škoda sníst! Teda ty jsi šikovná! Já se nemohu vynadívat. :-)
    I já tobě přeji krásný zbytek první adventní neděle. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verči,
    je nááádhernááá !!! Můj předloňský - první, tedy i poslední :-):-) pokus bych na stránky dát nemohla :-):-). Takže máš můj obdiv!!!
    Měj se hezky.
    Simona

    OdpovědětVymazat
  5. ach ten je úplne prekrásny já keby som taký upiekla na prvý pokus bola by som asi šťastná ako blška v kožúšku si veľká šikovnica.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda to je ale krasna chaloupka,jsi sikovna,ja by jsem na to asi nervy nemela,ale urcite to stoji za to,opravdu moc nadherna.

    OdpovědětVymazat