Štítky

sobota 3. listopadu 2012

ANDĚLÍČEK

Vánoce se neskutečně blíží a já začínám šílet, co letos nakoupit za dárky,hlavně pro našeho tříletého prcka. Holky nemáte nějaké typy, rady co koupit a co ne, fakt jsem jaksi bezradná. Jinak všem přeji krásný pohodový sobotní večer,mě chytla krční páteř a jsem vyřízená. Asi hodím nohy na stůl,krásně poprosím o masáž :-)), dám si svařáček a budu odpočívat pááá a díky za rady a návštěvu Verča








8 komentářů:

  1. Nám už je skoro 9 tak já asi moc neporadím-u nás vede LEGO :-)Andělíček je opět překrásný!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo moc děkuji, na lego je ještě malej,ale snad na něco narazím. děkuji za pochvalá a krásný večer Verča

      Vymazat
  2. Verí, andělíček je nádherný! Ta jeho křídla, no lapám tu po dechu. :-)
    Krční páteř je neřád, ale zabírá na ní teplo. Omotej si kolem krku teplý šátek nebo klidně šálu a uvidíš, že se uleví - mám to potvrzené (i odzkoušené) od mého ortopeda. :-)
    A co poradit pro tříletého kluka? Těžko říci, hlavně dostatek hraček. :-D My máme doma dvě holky, jedné je sedm a druhé jsou tři. :-)
    Měj se krásně a hlavně přeji mnoho klidu - i když s tím šílenstvím ti velice dobře rozumím. ;-)
    Ahoj!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc za krásnou pochvalu a rady,křídla mě stály spousty puchýřů :-)) a vše určo vyzkouším. Díky moc za vše pááá Verča

      Vymazat
  3. Verunko,
    andělíček je krásný, moc se mi líbí vlásky. Přeju ať jsi brzy fit.
    Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko moooc mooc děkuji za všechno a přeji krásný zbytek sobotního večera páá Verča

      Vymazat
  4. Verunko, andělíček je překrásný, moc se ti povedl ........ s tou pátří, to je pech, ta umí pěkně potrápit, mě zabírají jen masáže a opichy .............s tím nápadem pro dárky asi nebudu moc originální, moje kluky v tom věku vždycky potěšilo Duplo ....... mají spousty témat pro kluky, nejraději měli žlutý autobus nebo auta z Cars - Buráka, Mc Queena, Sally, Doktora Hudsona a Šerifa, Na MMB se dají sehnat i samostatně, v originál sadách vyjdou draho, taky měli moc rádi autodráhu a vláčkodráhu od Vaderu, .............. Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki tyy jsi zlatíčko děkuji ti moc za pochvalu, já prostě na tu krční páteř trpím, naštěstí už jsem ji neměla hodně dlouho zablokovanou,ale trápí mě pořád, to je halt to šití a krčení se u toho. Jinak Blesk u nás jede taky, snad něco vymyslím a něco napadne, na něco narazím. Díky a přeji krásný zbytek soboty pááá Verča

      Vymazat