Štítky

neděle 29. července 2012

LADÍME ROMANTIČNO

ach ta romantika, to já můžu, naštěstí je manžel tolerantní a úplně mě chápe :-)) tímto moc děkuji zlatíčkám Olince a Andrejce za návody a hlavně inspiraci.Úplně mě to háčkování chytlo,jsem nadšená, když se mě něco podaří. Holky ještě jednou díky moc pááá Verča








6 komentářů:

  1. Veroničko to je krása-já romantiku také miluji a naštěstí mám taky tolerantního chlapa :-)A nádherně ti to ted všechno ladí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Míšo,moc moc ti děkuji, já jsem prostě ujetá poslední dobou na růžičky a romantiku,tak snad se mě to daří :-)) moc ti děkuji páááá Verča

      Vymazat
  2. To je krása..Moc se mě u Tebe líbí :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko moc děkuji,jsem ráda, že se ti u nás líbí pááá Verča

      Vymazat
  3. Krásné moc!Jsi šikulka!!!!Zdravím a přeji krásný zbytek prázdnin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško moc ti děkuji a také přeji krásné prázdniny :-))

      Vymazat