Štítky

pondělí 16. dubna 2012

MALVÍNKA A MÁRINKA

taky už toho počasí máte dost??? Člověk je unavenej a šel by spát sotva vyleze z postele ráno. Snad se konečně toho krásnýho jara dočkáme a budeme se slunit a nabírat energii, protože i já, jsem totálně vyždímaná a i ta práce a šitíčko mě nejde, tak od ruky, jak bych si přála. Takže sluníčko sluníčko popojdi už maličko :-)) krásný den všem pááá Verča









Přidat popisek

7 komentářů:

  1. Ty jsou opět překrásné!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. koník i ovinka jsou naprosto úžasné, jako vždycky Verunko a toho počasí už mám taky dost, těším se na léto :-)Sluníčkoooo popojdi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sluníčko nás vyslyšelo :-)) a kousek popošlo, ještě,aby mu to vydrželo..moc děkuji Markétko .-))

      Vymazat
  3. Ahoj Veru, krásné kousky, taky jsem dělala a je to docela makačka pá Marcela

    OdpovědětVymazat